jump to navigation

Românul s-a născut poet şi a murit prozator Iunie 15, 2009

Posted by ingerdemon in Feed-back.
trackback

Azi se implinesc 120 de ani de la trecerea in nefiinta a Luceafarului poeziei noastre. Am rugat pe twitter sa scrie fiecare cite un vers din creatia lui Eminescu. Cititi mai jos ce versuri eminesciene bintuie gindurile twitter-istilor.

@bunelul Şi în doua temniţi large cu de-a sila să-i aduni, Să dai foc la puşcşărie şi la casa de nebuni!

@bunelul Cum nu vii tu Ţepeş doamne, ca punând mâna pe ei, Să-i împarti în două cete: în smintiti şi în mişei,

@serbuvlad Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie, Ţara mea de glorii, ţara mea de dor?

@oxanag Suntem în cuvânt şi-n toate, floare de latinitate…sub un cer cu stele sudice

@Moscovici Suntem români și punctum.

@natangarstea Icoana stelei ce-a murit Încet pe cer se suie. Era pe când nu s-a zărit, Azi o vedem și nu e…

@SoacraMica Ai obosit,cu mâna ta cea fina,în val de aur parul despletind, l-ai aruncat pe umeri de ninsoare, desfaci visând pieptarul de la sân.

@oxanag Să-ţi fie atât de drag cuvântul/ Încât atunci când îl rosteşti/Să crezi că însăşi Eminescu /Ascultă ce şi cum vorbeşti (V.Romanciuc)

@serbuvlad Şi dacă ramuri bat în geam/ Şi se cutremur plopii, /E ca în minte să te am /Şi-ncet să te apropii.

@eugenluchianiuc E uşor a scrie versuri…

@serbuvlad O, mamă, dulce mamă, din negură de vremi /Pe freamătul de frunze la tine tu mă chemi;

@C_COCIU Traind in cercul vostru strimt/ Norocoul va petrece,/ Ci eu in lumea mea ma simt/ Nemuritor si rece.

@sergiubarsa „Te-or intrece nataraii/ De ai fi cu stea in frunte”

@tanyapascovschi Cand ura cea mai cruda mi s-a parea amor… Poate-oi uita durerea-mi si voi putea sa mor./ Rugaciunea unui dac

Comentarii»

1. Oxana - Iunie 15, 2009

trebuie să devină o tradiţie, dacă planificai un cenaclu din timp nu ieşea atât de bine 🙂 bravo nouă ! 🙂


Lasă un răspuns

