jump to navigation

Îmi întorc datoriile. Iulie 23, 2009

Posted by ingerdemon in De-ale carnavalului.
trackback

Aşa, am o datorie încă de săptămîna trecută. Am fost la off-line-ul cu magnificii şi mi-am promis că am să scriu cîte ceva despre discuţia cu ei. N-am să povestesc despre teme şi dezbateri, am să scriu doar nişte impresii, aşa cum am făcut şi după off-ul cu Marian Ilici.

Deci să începem cu începutul.

Băieţi simpli, vorbesc mult. La început s-a simţit că iau cam strîns bloggerii cu întrebări despre votul pentru Voronin din 2005, întrebări la care, după mine, n-ar trebui să răspundă ei.

Nu au un lider proeminent, ceea ce poate fi şi bine şi rău. Îmi place campania lor electorală, pentru că este interesantă din punct de vedere tehnic, dar mesajul este şters. Lupta acum se dă pe alte valori.

Nu mi-au adus un argument viabil la întrebarea de ce în primii 7 din listă nu au inclus nicio femeie? Nu sunt feministă, dar mă îngrijorez că femeile nu sunt promovate să participe în calitate de lideri în electorală. Aici rămîne mult de lucru pentru toate formaţiunile politice.

Nu m-au convins că nu vor face colaliţie cu PCRM.  Au spus că atunci vor cîntări şi vor lua o decizie, şi important este dezvolatrea, chiar dacă cu caşi mici, dar trebuie de mers înainte, căci înainte era mai bine. Sraniu că pentru unii din tineri comunismul mai este un pas mic înainte. Deci, concluzia mea este că vor face coaliţie, căci li-o vor cere încă odată UE, SUA, România, Georgia, la fel cum au cerut-o şi după 7 aprilie.

P.S. Unimedia mulţumesc pentru invitaţie. 🙂

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

