jump to navigation

AJUTOR! MOR DE SETE August 3, 2009

Posted by ingerdemon in Faţă-n faţă cu femeia modernă (adică cu mine).
trackback

Ce mă „amuz” să citesc ziarele. Chiar dacă m-am bucurat acum cîteva zile că s-a sfîrşit electorala, conchid cu părere de rău azi că ea încă durează. Şi dacă pînă lunea trecută era pe banii partidelor, acum e pe gratis. Zău, aşa. Ia uitaţivă ce titluri am găsit azi.
Timpul de dimineaţă:
PLDM a lansat un Apel către cetăţeni: „Am venit să construim, nu să demolăm”
MAE – Apel către partidele necomuniste
Dorin Chirtoacă: „Nu vom face coaliţie cu comuniştii”
Jurnal de Chişinău.
PPCD cere renumărarea voturilor
MAE de la Moscova: În R.Moldova locuiesc 600 mii de ruşi
PLDM a acumulat mai multe sufragii pentru că a scos în evidenţă echipa, lider de opinie
Unimedia
„Campania fricii înscenată de PCRM i-a apropiat pe liderii opoziţiei unii de alţii”, scrie Frankfurter Allgemeine Zeitung
Partidele necomuniste intrate în Parlamentul de la Chişinău au decis formarea unei coaliţii

Nu ştiu cum ceilalţi, dare eu m-am săturat de publicitate politică. Nu mai vreau să mă intoxicaţi cu texte despre oamenii din politică, aşa că vin cu un apel către redactorii de publicaţii periodice:
Mor de sete. Vreau la suc. Eu sunt tînără şi plină de viaţă. Daţi-mi ceva de citit interesant, ca să am teme despre care să povestesc şi să discut la un suc sau o bere cu prietenii.

Comentarii»

1. Petre Terguţă - August 3, 2009
ingerdemon - August 3, 2009

După ce ţi-am recomandat-o eu…;)

2. ceziceu - August 3, 2009

ei lasa ca m-am amuzat si de alte stiri non-politice de genul „Nicolas Sarkozy şi Carla Bruni se sărută cu pasiune în Marea Mediterană – VEZI FOTO” . mai ca nu lipsea „SOCANT” 🙄

3. Analize False - August 3, 2009

„Nu ştiu cum ceilalţi, dare eu m-am săturat de publicitate politică.” – daca nu-ti place publicitate politica nu citi. Sau mai bine iti place sa citesti publicitate la detergenti?

ingerdemon - August 4, 2009

Eu nu citesc. Am citit jumătate de an, acum este normal să-mi exprim dezacordul. Mai bine citesc despre detergenţi, poate aflu ceva util. 🙂


Lasă un răspuns

