jump to navigation

Amintiri strînse în album Septembrie 1, 2009

Posted by ingerdemon in Feed-back.
trackback

fostele_iubiri

N-am crezut vreo dată că se poate întîmpla. Mi-e greu să recunosc, dar nu mai am nici 15, nici măcar 20 de ani. Am crescut. Am crescut aşa cum îmi doream. Am crescut alături de fiecare bărbar care mi-a fost alături. Sper că şi ei au crescut alături de mine şi au luat de la mine ceea ce am eu mai bun.

Săptămîna trecută am avut o discuţie la telefon cu unul din aceşti bărbaţi. Este unicul bărbat în faţa căruia încă mă simt vinovată pentru tot ce i-am făcut. Şi nu-mi vine a crede, dar am făcut un lucru pe care nu l-am făcut niciodată cu alţi foşti iubiţi. Nu ştiu dacă mă va asculta sau nu, dar, l-am încurajat să se însoare. L-am sfătuit fără să regret, căci acest bărbat poate mîne va fi pentru totdeauna legat de altă femeie. Şi credeţi-mă pe cuvînt că nu-i uşor, mai ales cînd îmi amintesc cîtă iubire îmi jura. Ştiu că nu mai am niciun sentiment pentru el şi că nu mi-e frică să văd la braţul lui o altă femeie.

Nu cred că mă va chema la nuntă, dar dacă se hotărăşte anul acesta să facă acest pas, mă voi bucura sincer pentru decizia lui.

Voi cum staţi cu fostele iubiri?

Comentarii»

1. Victoria - Septembrie 1, 2009

Stau rau…

La fiecare 3 – 4 luni se reintoarce cite unul…doar ca ciorba reincalzita…!!!

2. Artur - Septembrie 1, 2009

🙂 mai da dragostoasa mai esti. Spui ca ai iubit de multe ori, norocoas-o! Eu sunt in relatii bune cu fostele mele prietene, am ramas in relatii bune, vb pe chat, totusi ma simt aiurea cind ma vad prin oras cu ele si sunt cu iubita mea 😛

O singura exceptie – o fata cu care am fost aproape trei ani impreuna. Am hotarit sa nu tin legatura cu ea, pentru ca de fiecare data cind contactam se termina cu o impacare si reluarea relatiei. Acum e casatorita si nu vreau sa distrug casnicii ))))))

ingerdemon - Septembrie 1, 2009

Artur, am să te dezamăgesc, nu am iubit de multe ori. De fapt, sunt trei bărbaţi în lumea asta care pot să se laude că le-am spus „Te iubesc”. Şi de fiecare dată cînd m-am despărţit de fiecare din ei, le-am zis că nu vom putea să rămînem prieteni. Şi nu sunt prietenă cu nici unul din ei :D. Cu acesta, nu ştiu din ce cauză, pot să vorbesc ca între prieteni. Cred că este din cauza că nu mai simt nicio atracţie fizică pentru el.


Lasă un răspuns

