jump to navigation

Avem bani, cine are nevoie? Septembrie 7, 2009

Posted by ingerdemon in De-ale carnavalului.
trackback

Hai, că despre asta chiar nu pot să tac. Un fond străin, non-profit, caută un ong, tot non profit, pentru ai da bani să facă ceva cu ei.
Vedeţi aici.
Pentru cine n-a înţeles umorul – americanii au bani în fonduri non-profit pentru ţări ca RM, care nu se pot integra în nicio structură internaţională, cu scopul de a le ajuta. Banii se dau pentru diverse obiective nobile. Foarte multe ONG-uri au apărut după 2000, care s-au învăţat a scrie proiecte şi bugete, şi care au trăit ani lungi din banii fondurilor. Acum, după acest comunicat al Fundaţiei Eurasia, înţeleg eu, că bani sunt, dar nu prea are cine să-i valorifice. De aceea şi au dat anunţ americanii – Băi, moldoveni, uite banii, uite proiectul, uite obiectivele, uite ce rezultate vrem. Hai, cine se bagă?
Sau n-am înţeles eu bine care e rolul ONG-urilor şi al fundaţiilor?

Comentarii»

1. Paul Hodorogea - Octombrie 7, 2009

lene, pohuism şi libertate

2. o.brega - Octombrie 12, 2009

Dacă fundațiile (americane sau de pe alte continente) n-ar fi fost atît de birocratizate și subiective în alegerea beneficiarilor de granturi, dacă ar fi fost mai îngăduitoare cu ong-urile timorate și strangulate de vechea putere, poate n-ar fi ajuns la situația asta.

3. o.brega - Octombrie 12, 2009

soro, dacă nu renunți la moderarea comentariilor pe blog, acesta s-ar putea să fie ultimul text al meu (admit că era setarea intrinsecă și că nici habar n-aveai de cenzura prin neîncredere pe care o practici pe blog)…

ingerdemon - Octombrie 19, 2009

Eu sunt brunetă cu suflet de blondă şi chiar nu ştiu de unde să scot cenzura de pe blog 😀

4. Paul Hodorogea - Octombrie 21, 2009

deci, şi-a zis Paul, hai să vedem ce mai scrie nou pe blog TP

ingerdemon - Ianuarie 6, 2010

gata, m-am apucat de scris 😛

5. ceziceu - Noiembrie 21, 2009

as citi si eu noi articole de inger/demon, stiu ca are idei bune

6. Radu Lisiţa - Decembrie 17, 2009

yo tot aş citi… 🙂

7. Paul Hodorogea - Ianuarie 6, 2010

scrisori din subsolul guvernului )

ingerdemon - Ianuarie 6, 2010

nu, astea am să le scriu cînd am să fiu plină de riduri şi o să-mi tremure mîinile de bătrîneţe 😛


Lasă un răspuns

