jump to navigation

În seara de Ajun am vizitat cu inima India! Ianuarie 6, 2010

Posted by ingerdemon in Călătorii din vis.
trackback

Poate că cel mai simplu şi cel mai de folos lucru pe care l-am învăţat de cînd am crescut este să visez. Să visez cu ochii deschişi la ceea ce vreau să obţin şi unde vreau să ajung. Şi pentru că au început să se îndeplinească visurile mele, mi-am zis că trebuie să visez la ceva mai mult.

În seara asta vreau să visez la un tărîm fantastic, plin de culori şi cu o cultură veche de peste 6-7 milenii – India. De ce India? Pentru că este după cum scria Mark Twein «колыбель человеческой расы, колыбель человеческой речи, мать истории, бабушка легенды, и прабабушка традиций. Наши самые ценные и наиболее важные из материалов в истории человечества хранятся только в Индии!»

Dăcă vi se pare interesantă destinaţia mea, vă invit s-o descoperim împreună. Eu am dat la căutare pe google ca să descopăr ce locuri merită să fie văzute în această ţară şi am decis că vreau să vizitez 2 locuri, pe cît de interesante pe atît şi de diferite fiecare luate în parte.

Taj Mahal – mausoleum împărătesei Mumtaz Mahal construit între anii 1630-1653. Se spune că este cel mai bine păstrat monument-mormînt din lume şi se află la o oră şi jumătate de mers cu trenul din New Delfi. Este simbolul dragostei eterne, iar la ridicarea acestui monument au lucrat 20 de mii de oameni şi o flotă de 1000 de elefanţi.

Bollywood-ul – studiourile din Mumbai (Bombay, numele vechi al oraşului) unde se produc anual circa 200 – 250 de filme. Chiar dacă nu sunt mare amatoare de filme indiene, dar aş vrea să văd cu ochii mei un oraş întreg plin doar cu decoraţii pentru filme, căci citisem undeva că aceste decoraţii se înşiră pe o suprafaţă de zeci de hectare.

Dacă cunoaşteţi şi alte lucruri frumoase care pot fi vizitate în India vă invit să mi le scrieţi, ca să pot completa tabloul visului meu cu alte pete de culoare.

Comentarii»

1. Say it! - Martie 27, 2010

Mi-ar placea si mie sa stiu unde-i New Delfi-ul. Sper totusi sa fi fost o опечаткэ.


Lasă un răspuns

