jump to navigation

Întrebarea dimineţii de astăzi Iunie 11, 2010

Posted by ingerdemon in De-ale carnavalului.
trackback

De 4 ani în fiecare dimineaţă citesc ştirile şi ziarele. În fiecare zi sunt bibliotecă de noutăţi adevărate sau inventate. Mai mult, pot recunoaşte după stilul de a scrie a jurnaliştilor o ştire de la Unimedia de cea scrisă de Jurnal sau de Ştirea Zilei.

Prea lungă introducerea pentru tema pe care vreau s-o abordez astăzi : examenele de bacalaureat. Anul acesta subiectul a fost dezbătut cu multe detalii şi mult fast de PublikaTV. Atît de mult a încît au mers cu camera ascunsă să-i spioneze pe elevi la BAC. Citeam pe blogul lui Dan Negru despre cum TV-urile de ştiri din România obişnuiesc să-şi inventeze ştiri. Uite că s-a început şi la noi. Mulţumesc lui Vîntu pentru importul de cultură mediatică !!!

M-a făcut curioasă ştirea cu copiatul la BAC şi am adresat şi eu de dimineaţă o întrebare prietenilor de pe facebook : Oameni, cine n-a copiat la BAC ?

Nu credeţi că răspunsurile m-au şocat cumva. Nu m-au şocat cu nimic şi nici nu mi-au schimbat cumva ideile şi convingerile mele despre copiatul la BAC sau la oricare alt examen, cred că chiar m-au bucurat. Marea majoritate din cei care mi-au răspuns, au spus că n-au copiat la BAC.

Nici eu n-am copiat, nu aveam ce copia. Nu cred că s-au schimbat multe de pe timpurile cînd am dat eu examenele de BAC, şi cred că şi acum subiectele sunt aşa formulate încît nu prea ai ce copia. Deci, chiar dacă ai posibiolitatea să copii, oricum trebuie să pui mintea în mişcare ca să analizezi informaţia şi s-o structurezi aşa cum sunt cerinţele din test.

Nu vreau să mai adaug nimic despre stimabilii colegi din jurnalism, vin doar cu o urare pentru adolescenţii care zilele astea au examene: SUCCES!

Comentarii»

1. relinquere - Iunie 11, 2010

sunt din domeniul universitatilor, sunt shi angajat sunt shi angajator, ultimii doi ani se face mare timpenie la examene shi la BAC.
pot spune multe cazuri unde nu studentzii, dar examinatorii nu stiau ce fac acolo !!!!
sa vorbim despre un prof de limba straina, care nu stie cum se scrie o scrisoare shi in general nu este specialit in lumba care se examineaza !
despre care examene vorbim ?
luati si publicatzi lucrarile studentilor sa le examineze publicul !!! asta ar fi funny shi tragic !!!

2. Adriana - Iunie 17, 2010

La BAC se copie si se va copia
eu nu am copiat, dar asta nu spune k si colegii mei nu au copiat sau eu nu am dat de copiat.
Acum parintii sunt mai stresati de bacalaureat decit copiii, angajeaza profesori sa le scrie lucrarile, rezolvarile sunt transmise prin telefon sau dictate.
E adevarat k sunt elevi care nu copie, dar sunt atit de putini.
La bacalaureat mereu se intimpla miracole, notele se schimba peste noapte.
asta e realitatea
Privitor la publicarea lucrarilor, normal k o sa se gaseasca o multime de perle :), dar sunt si multe lucrari k adevarat bune.


Lasă un răspuns

