jump to navigation

Scorpiile care mă inspiră Iunie 25, 2010

Posted by ingerdemon in Faţă-n faţă cu femeia modernă (adică cu mine).
trackback


Nu am idoli. Şi nici fan înrăit a vreunei vedete n-am fost vreodată. N-am încleiat pe pereţi postere, n-am colectat articole şi fografii de prin ziare sau reviste. Dar am cîteva femei dragi pe care le urmăresc. Nu la propriu, le urmăresc cariera şi încerc să fur cîte ceva pentru mine. Cînd mă apucă dorul dau un serche pe google să văd ce au mai făcut.

Am descoperit în seara asta un lucru interesant. Toate aceste trei femei au multe în comun. Dar, au ceva în comun şi cu mine 😀 – zodia scorpionului.

Deci, iată scorpiile dragi mie:

Prima e Julia Roberts. O ştiu din filmele pe care le priveam în adolescenţă. M-a cucerit cu zîmbetul pînă la urechi şi părul vîlvoi cu bucle neregulate.

A doua e Tina Kandelaki: e una din cele mai bine plătite prezentatoare TV din Rusia. O energie nebună vine din partea ei. Mă mir de fiecare dată şi nu înţeleg cînd reuşeşte să le facă pe toate. Şi încă ceva, are blog, cont pe tiwtter, şi vorbeşte mereu. Citesc blogul ei cînd am timp şi fur cîte un pic din meseria pe care o face. Ador felul în care se poate transforma, e gîndit detaliu cu detaliu, care o face să fie unică, dar cu atîta stil şi eleganţă…

Şi a treia e o moldoveancă – Nata Albot. A început să-mi placă de cînd de curînd, şi cred că în mare parte, de cînd şi-a făcut blog . Atunci am simţit emoţii şi o energie care mă atrage să deschid blogul ei şi să-l citesc aşa cum îl citesc şi pe al Tinei.

Scorpiile mele sunt reale, vii, emotive şi pline de sine. Şi pe voi cine vă inspiră?
P.S. Foto cu Nata e de la la Blogovăţ 2010. În fotografie e şi Viorel Mardare (pentru cine nu l-a recunoscut ;))

Comentarii»

1. raducu - Iunie 25, 2010

mmmmm interesanta asemanare…zodia scorpionului

2. Morenica - Iunie 25, 2010

🙂 Tatiana vazind poza, initial am crezut ca Nata si Viorel sunt scorpiile care te inspira 🙂

ingerdemon - Iunie 25, 2010

şi Viorel poate să inspire, dar el nu e scorpie 😀

3. lena - Iunie 25, 2010

pe mine ma inspira Angelina Jolie, la fel nu e scorpie 🙂 dar Brad Pitt e scorpion…

ingerdemon - Iunie 25, 2010

Cred că Jolie se plasează cam tot acolo unde şi Roberts, doar că Julia e un pic mai mare 🙂


Lasă un răspuns

