jump to navigation

Vreau Bugatti!!! Iulie 22, 2010

Posted by ingerdemon in Ce citesc îngerii?.
Tags: ,
trackback


Când îmi vine în cap o idee şi o dorinţă nu mă pot abţine să nu o dezvolt. Cine mă cunoaşte ştie cu cât entuziasm mă dedic pentru a obţine ce-mi doresc. Săptămâna aceasta am avut nenorocul să aud o denumire de maşină pe care n-am văzut-o prin filme sau pe şoselele Chişinăului pline de Lexus, care după cum bine a observat Zoso, ar fi maşină naţională. Ştiu şi eu despre Ferrari, Bentley, dar Bugatti… Recunosc, nu pricep nici o boabă în maşini.

Am permis de conducere, îl port în geantă alături de celelalte acte. L-am făcut pentru că s-au dus toţi să-şi facă permis, dar instructorul meu mi-a zis „Draga mea, nu mi-aş dori niciodată în viaţă să te întâlnesc în trafic”. Nici eu nu ard tare de nerăbdare să mă văd la volanul unei maşini. Locul meu preferat în maşină este pe bancheta din spate. Mă simt confortabil şi moral şi fizic acolo.
Meditând la „de ce vreau eu Bugatti”, mi-am dat seama că are maşina o calitate fenomenală. Pentru acea calitatea mi-o doresc. Pentru că n-am s-o pot conduce!

După această noutate cu Bugatti a mai venit una, cea cu miliardarii moldoveni. Eu am citit ştirea în rusă de pe site-ul acela incognito din marele internet rusesc. Nu miliardarii noştri mi-au atras atenţia, dar lista celor ruşi. Mi-am dat seama că nu ştiu cum arată miliardarii ai căror nume le citeam în ştire. Aşa că m-am apucat să citesc biografiile lor şi să caut poze cu soţiile, amantele, sau pur şi simplu iubitele cu care apar ei în public. Unii din ei chiar mi-au părut ok, mai ales am descoperit pe cineva cu blog, unde dă sfaturi de cum să lupţi cu complexele :).

Mi-am condimentat serile şi cititul articolelor ieftine despre miliardari ruşi cu câte un articol de pe curvette.ro, blog-ul unei belle de jour sau de nuit din Bucureşti, care se mărită acum cu un grec. Scrie bine. Mă gândesc s-o întreb dacă s-a întâlnit vreodată cu miliardari ruşi. (Deşi am dubii ca miliardarii ruşi să-şi dorească vizite în România.)

Am încercat să citesc şi ceva mai serios, dar, nici cum nu se prindea. Aşa că stau de 2 zile cu articolul deschis şi îmi tot promit că acuş revin la el.

Cauza principală a incapacităţii de a citi ceva mai serios o văd în dorinţa mea „ascunsă”, pe care am reuşit s-o împart cu o bună bucată din prietenii din on-line, şi se cheamă, deja ştiţi – Bugatti. Mda… Mi-am pus şi o fotografie cu maşinuţa asta pe perete. Poate se îndeplineşte dorinţa, aşa cum scriu cărţile care ne învaţă despre gândire pozitivă şi materializarea dorinţelor :D.

La final, recomand să citiţi asta, căci nu în fiecare zi citim în Occident articole despre situaţia reală în care ne aflăm.

P.S.: Mai este cineva care nu vrea să mă vadă în trafic? Dacă da, vă recomand să-mi dăruiţi un Bugatti!!! (Poate fi cumpărat şi la mâina a doua)

Sursa foto.

Comentarii»

1. Grigoriev Sergiu - Iulie 22, 2010

Dacă tot vrei Bugatti ap să n-o colorezi ca acasta din poză. O să strici frumusețe de mașină.

ingerdemon - Iulie 22, 2010

am să mă gîndesc, deşi, roz e culoarea mea preferată 😀

2. Grigoriev Sergiu - Iulie 22, 2010

nia o să-ni dau un crug?

3. Grigoriev Sergiu - Iulie 22, 2010

kstati. Bugatii e cea mai rapidă mașină (cu excepția celor de curse).

ingerdemon - Iulie 22, 2010

ştiu că-i rapidă 🙂


Lasă un răspuns

