jump to navigation

Copilul meu Septembrie 1, 2010

Posted by ingerdemon in ascultă îngerii.
Tags:
trackback


Mda… n-am mai scris demult. Azi e prima zi de şcoală. Anul trecut am povestit cum am mers eu la şcoală. Anul acesta am mari emoţii. Nu pentru mine, dar pentru cea căreia vreau să-i dedic acest articol. Anul acesta este elevă în clasa a noua.

Are multe nume. Şi în română şi în rusă. Eu prefer să-i zic – copilul meu. Am sunat-o de dimineaţă s-o felicit cu începerea noului an şcolar. Se pregătea de zor şi era în procesul de aranjare a coafurii. Am s-o sun spre seară s-o întreb dacă şi-a făcut cosiţe sau şi-a lăsat părul pe spate.

Ieri am vorbit cu ea şi mi-a cerut ultimele sfaturi pentru ţinuta de azi. Ştiu că va arăta deosebit. A fost la Chişinău şi am umblat cu ea prin toate magazinele şi prin toate buticurile posibile şi imposibile pentru ca copilul meu, care simt că deja e fată mare să fie mulţumită şi împlinită.

Ştiu – ştiu, elevii la şcoală trebuie să înveţe, nu să se gândească la boarfe şi la felul cum arată. Şi despre învăţătură am discutat. A promis că va avea doar note mari.

Am emoţii pentru că e încă atât de rebelă.

Cea despre care scriu azi are un nume tare frumos – Ana-Maria. E sora mea, e mai mică cu zece ani decât mine şi e tot ce am eu mai drag pe lumea asta. Sper să aibă un an plin de emoţii şi de noi descoperiri.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

