jump to navigation

Să fii Andrei Gheorghe Octombrie 10, 2010

Posted by ingerdemon in De-ale carnavalului, Revista presei.
Tags: , , ,
trackback


Am mai scris că am puţine modele de oameni care mă inspiră şi de la care învăţ. Şi asta pentru că am în mine ascunsă o capacitate enormă de a mă inspira singură pe mine şi un autocontrol îmbinat cu autocritică ce mă fac să învăţ singură şi să mă impun să fac lucruri noi.


Vineri am discutat cu unul din acei oameni al cărui nume şi performanţe te fac să vrei mai mult de la viaţa profesională şi să-ţi pui noi obiective în carieră şi în dezvoltarea personală. Este vorba de „controversatul” (aşa s-a intitulat el singur) jurnalist şi om de televiziune Andrei Gheorghe.

Revoluţia media pe care o trăim la Chişinău şi de care mă bucur pe de o parte, îi face pe patronii de media de la noi să scoată bani şi să investească în produse de media. Revoluţia şi schimbarea pieţii media de la noi l-a adus la Chişinău pe Andrei Gheoprghe, care s-a cam intoxicat de ceea ce se întîmplă pe la Bucureşti şi a acceptat provocarea pentru a face un show TV la Prime – Salutare, Naţiune! Despre cît e de bună sau nu emisiunea lui Gheorghe de la Chişinău rămîne să decidă telespectatorii simpli, căci dacă nu va vinde publicitate, cred că pur şi simplu va dispărea din grila de emisie. Pentru început sunt programate 15 emisiunie.

Eu azi vreau să scriu însă despre curajul pe care îl are Andrei Gheorghe prin a îmbărca imaginea de om controversat cu care s-a contopit. Anume imaginea lui de „controversat” pe care o are în România mă face să mă intereseze mai mult decît alte personaje media de peste Prut. Am simţit că a muncit să fie aşa cum este şi se vede că îi place că oamenii îl privesc ca pe unul care nu are frică să spună ceea ce este tabu: cuvinte indecente, adevăruri despre politicieni, fufe şi oameni simpli.

Pur şi simplu Andrei Gheorghe are curajul. Şi acest curaj îi aduce proiecte, contracte şi oferte care-i aduc satisfacţie şi bani. Şi ce spun alţii – puţin îl doare, căci el decide – merge la finanţe sau face emisiune la Chişinău. Şi nu-i prea pasă de ce cred alţii, important e ce crede şi ce vrea el să facă.

P.S. Oare cîţi din noi au curajul să fie un Andrei Gheorghe?

Sursa foto: http://www.blog.gurau.md

Comentarii»

1. Paul Hodorogea - Octombrie 10, 2010

Rau ca nu am ajuns la offline.
Data viitoare 🙂

2. Nicu Calcea - Octombrie 10, 2010

„Sursa foto: ”
Da?

ingerdemon - Octombrie 10, 2010

am scris-o dar n-a apărut 😀 acuş repar 😉

3. » Andrei Gheorghe cel vestit « Curat Murdar SîRîLî - Octombrie 15, 2010

[…] menţionări î-şi-d, n-a. ( Tatiana, Nicolae am pus abrevierile în glumă, dacă nu plac – le […]


Lasă un răspuns

