jump to navigation

Ia poftim de mai donați și pentru Parlament, și pentru Președenție! iunie 14, 2011

Posted by ingerdemon in Revista presei.
trackback

Ma amuzat tare anunțul de pe site-ul Ministerului Finanțelor. La rubrica Ajutoare umanitare, penultimul anunț:

Rechizite bancare pentru colectarea mijloacelor băneşti destinate reparaţiei clădirilor Parlamentului şi Preşedinţiei RM. 😀

Sun la Minister să aflu detalii despre acest anunț.

Îmi răspunde o voce de femeie fără a se prezenta. Nu mă prezint nici eu.

Bună ziua, îi spun. Aș vrea să aflu cînd a fost plasat anunțul cu privire la rechizitele bancare pentru colectarea mijloacelor băneşti destinate reparaţiei clădirilor Parlamentului şi Preşedinţiei RM și cîți bani au fost colectați?

Urmează întrebarea: Dvs. cine sunteți?

Tatiana Pașcovschi, jurnalist.

Sunați vă rog la numărul de telefon 223133 și vorbiți cu Ignat Olga.

Sun. Răspunde doamna Ignat. Nici ea nu știe sămi răspundă la întreabările mele: cînd a fost plasat anunțul și cîți bani s-au colectat. Întreb cel puțin să știu dacă de actualul minstru sau de fostul. Doamna Ignat poate doar să presupună că a fost prin 2009 sau poate 2010. Și mă roagă să scriu o solicitare în scris. Cer o adresă de mail. Doamna îmi dictează adresa de mail de la Direcția de conturi, unde trebuiau să se fi colectat banii.

Am scris solicitarea. Cum credeți, mai primesc și răspuns?

Lasă un comentariu